כיצד להשתמש במתנה? את התמונה המהודרת עם ה QR קוד הייחודי של המרפאה מומלץ לתלות ליד עמדת הקבלה. יש להנחות כל לקוח / לקוחה בסיום טיפול או לקוחות חדשים שהגיעו לקבלת יעוץ / בניית תוכנית טיפולים לסרוק את הקוד בטלפון הנייד ומיד! ישלחו אליו כל פרטי המרפאה, ניווט למרפאה, שעות פעילות, כולל אפשרות ליצור עימך קשר ישיר באמצעות וואטסאפ (לשאלת שאלות, קבלת מידע נוסף, או הנחיות לטיפול), דואר אלקטרוני (ניתן גם לשלוח צילומים או כל חומר אחר), טלפון ועוד…
שימוש נכון בכלי טכנולוגי זה יבטיח: שיפור המוניטין ויצירת אמון בקרב מטופלים חדשים! הגדלת את מספר המטופלים במרפאה. נגישות וזמינות מושלמת למטופלים חדשים. מתן שרות מצויין למטופלים קיימים – וחיזוק בשיווק "מפה לאוזן" לחברים ומשפחה. הגדלת מספר חוות הדעת של לקוחות ברשתות חברתיות. ייעול העבודה בקליניקה. בהצלחה!