האתר המקצועיקידום הקליניקה
שיווק מפה לאוזן למרפאה- איך עושים את זה נכון?
פרופ' רוני שחר מצביע על היתרון של שיחה פנים אל פנים (וגם באמצעות הטלפון) על פני השיח ברשתות החברתיות. המושג מפה לאוזן הוא מושג מוכר בין חוקרי השיווק, ובשנים האחרונות אופיו משתנה בין אמצעי המדיה השונים. ממחקריו של פרופ' רוני שחר, דיקן בית הספר למינהל עסקים במרכז הבינתחומי, עולה כי השיחה וההמלצה "מפה לאוזן" היא אפקטיבית ביותר והיא שונה מאוד מזו שנערכת על אותו מותג ברשתות החברתיות. כמובן שכל מי שמקבל המלצה על מרפאת שיניים עושה עליה חיפוש בגוגל ומאשרר את המידע שקיבל ממקורות נוספים (ולאו דווקא מאתר האינטרנט של המרפאה).
– רופא שיניים / עוסק בתחום רפואת השיניים? הוסף את המרפאה לאינדקס הגדול בישראל –
קידום מרפאות שיניים / רופאי שיניים ועוסקים בתחום